Analyse • Bij een nieuw project starten we door jullie aan het woord te laten. Door actief te luisteren naar jullie behoeften en de juiste vragen te stellen, kunnen we echt begrijpen wat jullie willen bereiken en waarom. Wie zijn er allemaal bij betrokken en in welke omstandigheden bevinden jullie je? Dit helpt ons om de juiste aanpak te bepalen.
In de startfase bespreken we samen alle stappen van het project, met concrete doelen en deadlines. Door aandachtig te luisteren naar iedereen die betrokken is en heldere afspraken te maken, kunnen we mogelijke obstakels tijdig signaleren en aanpakken. Een project is altijd in beweging, daarom is het cruciaal om ons aan te passen en bij te sturen waar nodig. Actief luisteren naar feedback en open communicatie zijn daarbij essentieel.
Marketingplan • Op basis van jullie doelen werken we een marketingplan uit. We brengen de doelgroep in kaart, bepalen hoe we deze bereiken en welke kanalen hiervoor gebruikt worden.
Dit vertalen we naar de specifieke acties die hiervoor gesteld moeten worden en wie hiervoor verantwoordelijk zal zijn.
Concretisering • Het marketingplan wordt tot uitvoering gebracht door de nodige kanalen op te zetten en alle onderdelen naadloos op elkaar aan te sluiten. We bouwen een stevige, toekomstgerichte basis waarop voortgebouwd kan worden.
We creëren ook het bijhorende materiaal. Doordat we zowel technisch als designmatig de juiste profielen in huis hebben, kunnen we nieuwsbrieven, advertenties, landingspages, ... uitwerken die er helemaal afgewerkt uitzien en aansluiten op de gewenste kanalen (CRM, statistieken, ...).
Continue bijsturing • De beste resultaten bij digitale marketing krijg je bij continue opvolging en bijsturing. Na de lancering van nieuwe campagnes houden we graag de vinger aan de pols. We kijken of alles goed verloopt en of de gewenste resultaten behaald worden.
Waar nodig wordt er bijgestuurd. De omstandigheden wijzigen constant, net als de concurrentie. Ook na bijsturing in eerste lijn blijft opvolging belangrijk. Ook hier kunnen we jullie bijstaan: met advies, met regelmatige analyse en aanpassingen.